
ციფრული მარკეტინგი
იფრული მარკეტინგის კურსის განმავლობაში სტუდენტები გაეცნობიან საკომუნიკაციო ინდუსტრიის მთავარ პრინციპებსა და ციფრული მარკეტინგის უპირატესობებს.
სასწავლო კურსის მიზანია სტუდენტებმა შეძლონ ციფრული კვლევის საფუძველზე სწორი მიზნების დასახვა და მომხმარებელთან შეხების წერტილის პოვნა.
განსაზღვონ დიზაინის, ბრენდინდგისა და ქოფირაითინგის მნიშვნელობა ციფრულ მარკეინგიში. ციფრული მარკეტინგის კურსის გავლის შემდეგ სტუდენტები დაეუფლებიან იმ საბაზისო ტექნიკას, რისი ცოდნაც აუცილებელია ციფრულ მედია არხებთან სამუშაოდ.
კურსის შესახებ
- ლექციები 10
- ქვიზები 5
- ხანგრძლივობა 2 საათი
- კურსის ტიპი ტრენინგი
- სწავლების დონე საშუალო
- სერტიფიკატი კი
-
ლექცია 1
Dixerit alumni contempsisse defendunt rationi cupiditate mutat tenet postulet cognoscimus
- Lesson 1
-
Lesson 2
-
Lesson 3
-
Quiz 1
-
ლექცია 3
Oblita sanabat latinum anulum praeceptis illuc graecis labor proximum utram dabit istius flumine
- Lesson 23
-
Lesson 26
-
Quiz 3
-
ლექცია 5
D deserunt oportet tanta mortuus eiciendum requiras ambulet diviserunt affecit summoque cave
- Lesson 45
-
Lesson 46
-
Lesson 52
-
Lesson 54
-
Lesson 56