freelancer

ვიქტორია დავითაშვილი

ელ-ფოსტა: viktoriadvt@gmail.com

0.0/5 (0 განაცხადი)
გაწევრიანდა: 04/06/2021

მოგესალმებით,

მე ვარ ვიქტორია დავითაშვილი, მარკეტინგისა და საზოგადოებასთან ურთიერთობის მენეჯერი.

ამჟამად ვსწავლობ გრიგოლ რობაქიძის სახელობის უნივერსიტეტში, ბიზნეს ადმინისტრირებისა და მარკეტინგის ფაკულტეტზე. მივიღე მონაწილეობა და გავიმარჯვე 2017 წლის საქართველოს უნივერსიტეტების საერთაშორისო კონფერენციაში, სადაც წარვადგინე შემდეგი თემა: “საქართველოს საფონდო ბირჟა – ალტერნატიული წყარო კორპორაციათა დაფინანსებისთვის”.

მაქვს 8 წლიანი სამუშაო გამოცდილება. აქედან, ბოლო 4 წელია აქტიურად ვმუშაობ მარკეტინგისა და საზოგადოებასთან ურთიერთობის მიმართულებით. მიმუშავია ისეთი სფეროების წარმომადგენელ კომპანიებთან, როგორიცაა: ღონისძიებების ადმინისტრირება, ტურიზმი, სარეკლამო და მარკეტინგული მომსახურება და მედია პლატფორმა.

მუშაობის პარალელურად, მუდამ ვზრუნავდი თვითგანვითარებაზე და არაერთი კურსი გავიარე მარკეტინგის მიმართულებით. ასევე დავეუფლე გრაფიკულ დიზაინსაც.

გამოცდილება

Content Editor

  •  შპს ბეთერფლაი
  •  აპრ 2020 - ივნ 2020

1. Executed marketing initiatives, including eCommerce marketing strategy, SEO and SEM and social media content.
2. Maintained knowledge of current market trends and algorithm updates of top search engines.
3. Implemented Google-based and other campaigns with slant toward SEO.
4. Completed keyword research to target clients based on keyword targeting.
5. Strengthened content through proofreading and editing.

Manager / Social Media Management

  •  Candy Bar Tbilisi
  •  სექ 2018 - დეკ 2019

1. Oversaw preparation and management of event budgets to deliver at or below projected costs.
2. Planned, organized and coordinated special events and celebrations.
3. Improved staffing during busy periods by creating employee schedules and monitoring call-outs.
4. Supervised onsite team of 20, including caterers, audio-visual technicians, and facility management team.

Marketing & PR Manager

  •  Thai Box
  •  დეკ 2019 - ოქტ 2020

1. Executed all digital marketing initiatives, including eCommerce marketing strategy, SEO and SEM and social media content.
2. Maintained knowledge of current market trends and algorithm updates of top search engines.
3. Implemented Google-based and other campaigns with slant toward SEO.
4.Completed keyword research to target clients based on keyword targeting.
5. Strengthened content through proofreading and editing.

განათლება

ბიზნეს ადმინისტრირება - მარკეტინგი

  •  გრიგოლ რობაქიძის სახელობის უნივერსიტეტი
  •  ოქტ 2017 - Present